Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Μετρώντας Αστέρια Με Τον Ανδρέα Μεσσήνη (Συνέντευξη)

"Trees of wishes under the Milky Way"
Photo Credit: Messinious Photography

Ο Ανδρέας Μεσσήνης κατάγεται από το Αίγιο όπου και μένει. Είναι ένας πιστοποιημένος γραφίστας και ασκεί αυτό το επάγγελμά για περισσότερο από 10 χρόνια. Εκτός από τον σχεδιασμό, ασχολείται με την φωτογραφία, τα extreme sports, ενώ συμμετέχει σε διάφορες μορφές της τέχνης του δρόμου. Εκφράζοντας τη δημιουργικότητά του σε ένα πιο «δημόσιο» χώρο μέσα από τη μορφή της τέχνης του graffiti, ήταν πάντα ένα πάθος του. Είναι πάντα πρόθυμος να επεκτείνει τις γνώσεις του ακόμη περισσότερο, έτσι η ποιότητα των σχεδίων και των φωτογραφιών του εξελίσσονται χρόνο με τον χρόνο. Τον γνωρίσαμε και τον ξεχωρίσαμε μέσα από τις ιδιαίτερα όμορφες νυχτερινές φωτογραφίες που δημοσιεύει στην προσωπική σελίδα του στο Facebook, αλλά και στην ιστοσελίδα του www.egimagazine.grΑναγνωρίζοντας και θαυμάζοντας την δουλειά του, αλλά και το πάθος του για τον νυχτερινό ουρανό, του ζητήσαμε να παραχωρήσει στο Night Sky Greece μία συνέντευξη.

"Sparkle Star Trails"
Photo Credit: Messinious Photography


1) Περιέγραψε μου την πραγματικότητα μέσα στην οποία πρωτοσυλλαμβάνεις τον εαυτό σου ως γραφίστα.
Θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια να είναι γεμάτα χρώματα. Ζωγράφιζα ότι αντικείμενο ήταν δικό μου, από τα βιβλία του σχολείου μέχρι και τους τοίχους του δωματίου μου, «ήταν όλα βαμμένα». Μερικά χρόνια μετά στο γυμνάσιο “ανακαλύψαμε” το graffiti και με ή χωρίς άδεια αρχίσαμε με φίλους να ζωγραφίζουμε τους τοίχους της πόλης (φυσικά όχι με συνθήματα αλλά με σχέδια)… κάπου εκεί κοντά ήρθα σε επαφή με τον πρώτο ηλεκτρονικό υπολογιστή… WOW τι μπορεί να κάνει λέω !!! Έτσι σιγά-σιγά μπήκα στον ηλεκτρονικό σχεδιασμό και απασχολούμενος πολλά χρόνια πάνω σε αυτό… το έκανα επάγγελμα ! Από τότε μέχρι και σήμερα πιστεύω ότι το μυαλό σχεδιάζει και όχι ο υπολογιστής. Η δημιουργία πηγάζει από μέσα μας.

"Scatter my soul"
Photo Credit: Messinious Photography


2) Στην Καθημερινότητα σου τι είναι αυτό που σε ευχαριστεί πιο πολύ και τι αυτό που σε εκνευρίζει;
Παρόλο που συνήθως κάθε μέρα κάνουμε τα ίδια πιστεύω ότι συναισθηματικά καμία μέρα δεν είναι ίδια με την άλλη. Νιώθω καλύτερα όταν στην καθημερινότητα συναναστρέφομαι με πελάτες, φίλους, γνωστούς είτε για δουλειά είτε για να μιλήσουμε γενικώς και στην αντίθετη μεριά με εκνευρίζουν οι άνθρωποι που δεν λένε καλημέρα και σε παίρνουν από τα μούτρα… σε γενικές γραμμές με εκνευρίζουν ελάχιστα πράγματα, προσπαθώ να αποφεύγω συναισθήματα που προκαλούν εκνευρισμό. 

3) Τι αγαπάς και τι αντιπαθείς περισσότερο στην πόλη σου?
Αγαπώ την πόλη μου από άκρη σε άκρη, η κάθε μεριά, η κάθε γωνία της είναι διαφορετική. Αγκαλιά με τα βουνά και την θάλασσα και σε απόσταση αναπνοής, πραγματικά νομίζω ότι μπορώ να μείνω για πάντα εδώ και αυτό επέλεξα. Για το αντιπαθώ… θα πω κάτι πιο γενικό, αντιπαθώ οτιδήποτε μας πάει πίσω και σαν πόλη και σαν ανθρώπους.

"Alone in the forest"
Photo Credit: Messinious Photography


4) Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τα Extreme Sport και ποια σε εξιτάρουν περισσότερο;
Έχω περάσει σαν παιδί και σαν έφηβος με ένα ποδήλατο και με ένα πατίνι… Τότε αυτά θεωρούνταν extreme sports, τώρα τα πράγματα έχουν εξελιχθεί και το extreme έχει γίνει πιο ακραίο. Το βλέπουμε και σε πολλά βίντεο στο διαδίκτυο. Κάνω wake όταν υπάρχει ελεύθερος χρόνος και μπορώ να πάω στην θάλασσα. Στον δρόμο ασχολούμαι τα 2 τελευταία χρόνια με το freebord και τον τελευταίο χρόνο με το DriftTrike. Για έναν χρόνο ασχολήθηκα με το bungeejumping, υπέροχο με την αδρεναλίνη στα ύψη απλά πρέπει να έχεις πολύ χρόνο για να το ακολουθείς. Η μεγάλη μου αγάπη όμως είναι και θα παραμείνει το Snowboard, με το οποίο ασχολούμαι τα τελευταία 6 χρόνια εντατικά. Παρόλο που είχα έναν άσχημο τραυματισμό πιο παλιά στο βουνό και αυτό με είχε αφήσει αρκετό καιρό εκτός και φοβισμένος μπορώ να πω λίγο το απέφευγα. Τώρα θέλω απλά μόνο χιόνι.

Photo Credit: Messinious Photography


5) Πότε είχες την πρώτη σου επαφή με την φωτογραφία και γιατί σε κέρδισε αυτή η μορφή τέχνης?Ποια θέματα προσεγγίζεις με τον φακό σου και ποια σε αφήνουν αδιάφορο? 
Από μικρός έσερνα μια φωτογραφική μηχανή κοντά μου με κάνα 2-3 φίλμ στην τσάντα μου και έβγαζα πράγματα που με άγγιζαν, που μου έκαναν "κλικ", γεμίζοντας το δωμάτιο μου στοίβες από φωτογραφίες. Μεγαλώνοντας όμως λιγόστευαν και τα "κλικ" και επικεντρώθηκα πιο πολύ στο τοπίο. Τα τελευταία 4 περίπου χρόνια ασχολούμαι με αυτό που αγαπώ και με συναρπάζει περισσότερο… την αστροφωτογραφία. Από μικρός έκανα ελεύθερο κάμπινγκ και όλα τα βράδια ταξίδευα στον ουρανό μέχρι που κατάλαβα ότι μπορώ να αποθανατίσω αυτές τις μαγικές στιγμές με μια φωτογραφική μηχανή. Από τότε οι περισσότερες αποδράσεις μου είναι νύχτα με καθαρό ουρανό, χωρίς φεγγάρι και όσο πιο ψηλά γίνετε. Πιστεύω ότι η αστροφωτογραφία είναι κομμάτι του εαυτού μου μιας και το συναίσθημα της στιγμής με πλημμυρίζουν χαρά και ευτυχία.

Το Παρατηρητήριο Αρίσταρχος στα 2340m υψόμετρο στον Χελμό.
Photo Credit: Messinious Photography


6) Ποια είναι η αγαπημένη από τις δικές σου φωτογραφίες και γιατί?
Όλες τις φωτογραφίες μου τις αγαπώ γιατί η κάθε μία είναι ξεχωριστή… Μου αρέσει θα έλεγα πιο πολύ η φωτογραφία από τον Χελμό γιατί αυτό το μέρος το λατρεύω ιδιαίτερα.

7) Ποια είναι τα επόμενα άμεσα σχέδια σου?
Στα άμεσα σχέδιά μου είναι κάποιες τοποθεσίες στην Ελλάδα που θα ήθελα να βρεθώ για αστροφωτογράφιση και για timelapse. 

Το Παρατηρητήριο Αρίσταρχος στα 2340 μέτρα.
Photo Credit: Messinious Photography


8) Δουλεύεις πάνω σε κάποιο project τελευταία?
Τα τελευταία 2 χρόνια ασχολούμαι με τον σχεδιασμό ρούχων για το Snowboard. Αν όλα πάνε καλά με όλη την διαδικασία στο τέλος του 2015 θα είναι έτοιμο και υλοποιημένο… Ακόμη ετοιμάζω ένα φωτογραφικό λεύκωμα της πόλης του Αιγίου που πιστεύω ότι ο κόσμος θα το αγκαλιάσει γιατί έχει γίνει με πολύ μεράκι και αγάπη για τον τόπο μου.

9) Μίλησε μας λίγο για το Egimagazine & το CreativeArtEvent.
Με την ιδέα να αρχίζει κάπου στην Βιτσέντζα της Ιταλίας, όταν προσπάθησα σε κάποιους φίλους μου να δείξω φωτογραφίες στο διαδίκτυο της πόλης που μεγάλωσα… Ξαφνικά ένιωσα περίεργα γιατί όσο και να έψαχνα δεν έβρισκα κάτι αξιόλογο που να αναφέρεται στην πόλη μου. Στενοχωρήθηκα και “ξενέρωσα”… έτσι ερχόμενος από την Ιταλία είχα σαν στόχο να δημιουργήσω ένα website που να μπορεί να δείξει στον κόσμο τον τόπο που μένω. Σε συνδυασμό με το περιοδικό Egimagazine που είδη κυκλοφορούσε δημιούργησα το www.egimagazine.gr . Σε αυτό στηρίζονται και τα CreativeArtEvent που γίνονται κάθε καλοκαίρι στην περιοχή μας. 

"Mighty Milky Way"
Photo Credit: Messinious Photography


10) Στην Ελλάδα αυτή την στιγμή υπάρχει κάποιος φωτογράφος που σου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον ή ίσως σε έχει επηρεάσει?
Μου αρέσουν κάποιοι Έλληνες φωτογράφοι που είναι αξιόλογοι και προσπαθούν να εξελιχθούν και αυτό νομίζω ότι είναι το πιο σημαντικό, να μπορείς να εξελιχθείς πάνω σε αυτό που αγαπάς. Σίγουρα παρατηρώ φωτογραφίες Ελλήνων και ξένων δημιουργών και μπορώ να πω πως όλες έχουν κάτι μοναδικό που κάποιες φορές με επηρεάζουν στο να προσπαθήσω να γίνω καλύτερος σε αυτό που κάνω. Κάποιοι αστροφωτογράφοι έχουν εξελίξει την φωτογραφία και την έχουν ανεβάσει σε υψηλά επίπεδα και πραγματικά τους θαυμάζω.

Photo Credit: Messinious Photography


11) Πως ονειρεύεσαι τον εαυτό σου τα επόμενα χρόνια?
Έχω μια υπέροχη γυναίκα και τρεις μικρές πριγκίπισσες και ονειρεύομαι να έχουμε υγεία και να δημιουργούμε υπέροχα πράγματα αφού και οι μικρούλες μας ακολουθήσουν το μονοπάτι της τέχνης. Ονειρεύομαι απλά να είμαι καλά και να μπορώ να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και την αγάπη μου σε όλο αυτό που έχω δημιουργήσει και φυσικά στην οικογένεια μου, που είναι δίπλα μου σε κάθε μου βήμα και με στηρίζει. 

"Windowto the Milky Way"
Photo Credit: Messinious Photography


Ευχαριστούμε πολύ τον Ανδρέα Μεσσήνη για την συνέντευξη που μας παραχώρησε. Μπορείτε να βρείτε τον ίδιο και την δουλειά του στο Facebook:
και στο 500px.com: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου